Camperen in Schotland... leuk hoor! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Delphia Heijden - WaarBenJij.nu Camperen in Schotland... leuk hoor! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Delphia Heijden - WaarBenJij.nu

Camperen in Schotland... leuk hoor!

Door: Nancy

Blijf op de hoogte en volg Delphia

08 Mei 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Gisteren ben ik na 4,5 uur reizen, 1 trein en t2 bussen aangekomen op mijn nieuwe adres: Culdees bunkhouse in Fearnan.
Twee jaar geleden ben ik daar geweest met met een Nederlands groep voor een spirituele rondreis door Schotland. Toen ik afgelopen weekend hier een nachtje ging logeren hoorde ik dat zo'n groep hier vanaf dinsdag weer zou zitten. Nadat ik verteld had dat ik in Fettercain zo'n beetje als chefkok had gefungeerd vroegen ze gelijk of ik hum niet kon komen helpen. En ja, waarom niet!!!

En zo zit ik opeens een stuk zuidelijker en veel verder naar het Westen. Westen van Schotland betekend helaas wel, veel regen. Mijn slaapplaats gisteren was een van de nogal krakkemikkige caravans. Geen water amper verwarming maar gelukkig wel een wc. Al moet ik die natuurlijk met een emmer water doorspoelen. t Was wel ff slikken naar mijn luxe kamer in het huis van Quentin. Maar he, nieuw avontuur toch?
Regen dus. Veel. En gisteren ging het ook nog stormen. En het was koud!! Ijs koud. Niet veel hoger dan hier, in de bergen betekend dat dus hagel en sneeuw. En daar zat ik in mijn tochtige caravannetje zonder water en zonder verwarming......
Koud dat het was!!! Zelf met sokken drie deken en een fleestrui werd ik niet warm. Ok, ik ben een koukleum, maar heus dit was niet leuk en slapen doe je dan niet. Ja zielig he ahhhhh! haha
Maar lieve mensen na een bak hete thee en een hele dag achter het fornhuis ben ik weer warm. En ik ben ook verhuisd. Naar de portercabin en daar het ik een heerlijke houdkachel.
Dus ik ga nu naar mijn heerlijk warme huisje en ga lekker slapen....
Tot later... dikke knuf,
Nancy

  • 08 Mei 2009 - 21:41

    Peter:

    Elk wolkje heeft een gouden rand....
    :)

  • 09 Mei 2009 - 05:40

    Gerdien:

    lees aandachtig je reisverhalen tjonge wat een avonturen ,maar mis onze gesprekjes

    Veel plezier verder liefs dikke knuffel Lau en Gerdien

  • 09 Mei 2009 - 06:01

    Gerdien:

    oh nog vergeten bij deze stuur ik je veel (warmte)

  • 09 Mei 2009 - 07:34

    Tam En Chey:

    Hey jij....he he eindelijk berichten om te lezen WOW wat een verhalen zeg...erg leuk maar ik zou het niet durven alhoewel met jou erbij dan zou ik het misschien aan durven :) En...helemaal opgewarmt nu, storm zei je euhmmm wij ook gehad hier gister nou niet normaal hoor zulk hard waaien en regenen/hagelen alleen was het hier maar eventjes. Nou meissie ik ga je snel weer spreken en tot snel maar weer hoor, 18dagen nog hihihhiihih veel plezier nog, dikke knuf van ons XXXX

  • 12 Mei 2009 - 19:44

    Brechje:

    Jee wat een avonturen allemaal en een emoties.......heftig hoor. Ik hoop wel dat je nu warm kunt slapen.
    Even over mezelf: gisteren heb ik een gesigneerd boek van Tommy Wieringa, heel goede schrijver, moet je echt iets van gaan lezen, begin maar met Joe Speedboot. Ik heb 'm ook zelf even gesproken,o.a. dat zijn de leuke dingen van het boekenvak, helemaal te wauw.
    Nou ik leef met je mee ook al reageer ik niet altijd. Een goeie tijd verder, liefs van Brechje

  • 12 Mei 2009 - 19:47

    Brechje:

    foutje in de tekst sorry: er moet staan"...sinds gisteren heb ik..."
    :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Let go, let flow!

Een nieuw avontuur...

Recente Reisverslagen:

25 November 2009

Australia here I come!!

11 November 2009

Terug van weggeweest!

11 November 2009

Ff weer op Culdees...

11 November 2009

Bijzondere ontmoetingen in New Mexico.

11 November 2009

meer Canada
Delphia

Me on Pinnacle Mountain

Actief sinds 11 April 2009
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 31537

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2010 - 04 Oktober 2012

Being Home

27 November 2009 - 02 Augustus 2010

Total trust

06 April 2009 - 08 November 2009

Let go, let flow!

Landen bezocht: