Terug van weggeweest! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Delphia Heijden - WaarBenJij.nu Terug van weggeweest! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Delphia Heijden - WaarBenJij.nu

Terug van weggeweest!

Door: Nancy

Blijf op de hoogte en volg Delphia

11 November 2009 | Nederland, Amersfoort

.... Ik ben sinds maandag weer terug in Nederland!

Slechts op visite voor twee weken. Dan vertrek ik alweer... naar Australie deze keer! Tja, die reis kriebels zijn nu eenmaal erg verslavend....

Maar zolang ik hier ben vind ik het natuurlijk wel leuk om iedereen weer even te zien.
Ik verblijf weer bij Aletta in Amersfoort. Aangezien ik geen auto meer heb wil ik iedereen van buiten de stad vragen naar mij te komen. Ik reis namelijk al genoeg..(hihi) en ik heb ook nog steeds een minimaal budget...!

In de afgelopen maanden heb ik een bijzondere massage/healing/reconnection therapie ontwikkeld. Of eigenlijk heeft dit zich stap voor stap geopenbaard. Hoe meer ik me opende door alle initiaties en alignements, hoe meer dit zich ontwikkelde. Via de massage en met sound-healing, wordt, met behulp van niet-fysieke helpers, je energie gebalanceerd, re-connected en wordt je frequentie verhoogd naar wat voor jouw op dit moment mogelijk is. Er gebeurd altijd precies dat wat nodig is. Ik hoef niet te weten waar je 'last' van hebt. Mijn handen worden geleid voor mijn Hogere Zelf en de "Anderen". En als ik niets 'weet, geen 'kennis' heb is het zelfs beter. Dan kan mijn verstand zich er tenminste niet mee bemoeien.

Als dit je aanspreekt en je wilt een behandeling, bel me dan gerust voor een afspraak! En mocht je iemand weten die dit mogelijk zou willen stuur dan de informatie alsjeblieft door.

Ik vraag geen vast tarief maar een donatie. Jij mag bepalen wat je geeft. (Het mag ook iets anders dan geld zijn trouwens...)Zo is het voor iedereen mogelijk een behandeling te krijgen!

Een andere optie is een 'Soul Code Portret'. Dit is een multi- dimentionale tekening die specifieke codes voor jou bevatten. Door te kijken naar deze gecodeerde tekening, worden er 'slapende' delen in je geactiveerd. Dit bevorderd je bewustwording. Ook wordt je oa. emotioneel en mentaal gebalaceerd. Dit werkt op vele lagen van je bewust zijn door. Ik zal een paar voorbeelden bij de foto's doen.

Ook hiervoor vraag ik alleen een vrijwillige donatie. En een tekening kan ik overal maken... ik zal hem dan via de post naar je toesturen.
Je donatie kun je dan overmaken op mijn rekening: Postbank 1545246, t.n.v. N.M. van der Heijden.

Anyway.... voornamelijk wil ik natuurlijk gezellig met jullie bijkletsen en is het hoog tijd voor wat echte knuffels.

Dus bel me vooral om wat af te spreken... Mijn nummer is 06 52000220.
Of bij Aletta thuis: 033 4724650.

Dikke knuf en tot gauw....

Love and Light,

Nancy





  • 11 November 2009 - 21:43

    Cor:

    waar mag ik je vasthouden?! ha ha
    heel raar om te horen dat je weer in nederland bent maar okee. mensen gaan en komen. wonderlijk en eigen zinnig,maar het zal wel een doel dienen. knuf cor

  • 11 November 2009 - 23:48

    Delphia Van Der Heijden:

    hoi Cor! Hier in Amersfoort... maar dat bedoel je vast niet...haha!
    Would love to see you! En ja, met die reizigers weet je het maar nooit he... plannen veranderen nog wel eens..purprise!!
    Hugz, Nancy

  • 12 November 2009 - 01:08

    Dolf Groenendijk:

    Heb het altijd al gedacht, je bent een wonderlijke dame.
    26 november heeft Marjan haar 12 1/2 jaar feestje. Zien we je daar? Dan kletsen we verder.

    Groet, Dolf

  • 12 November 2009 - 06:47

    Ans Thurnim:

    Hi Nancy,fijn te horen dat je ook nederland nog even aandoet. Zal je bellen en een afspraak met je maken. Moet dan wel op korte termijn begrijp ik. Dikke knuffel alvast en tot ziens. Ans.

  • 12 November 2009 - 07:09

    Gerdien:

    Is er nog een plekje over voor mij om een afspraakje te maken ??

    Zag dat je gebeld had en heb terug gebeld je lag zeker te slapen moe van alles Doe vandaag nog wel een poging hugssss Gerdien

  • 12 November 2009 - 12:10

    Wilma:

    Hallo Nancy, ik wil je vragen een tekening voor me te maken.
    Kan me zo voorstellen dat je het erg druk krijgt deze dagen. Dus kijk maar of het ervan komt. In een mail stuur ik NAW gegevens. Ik bewonder je passie en wilde plannen. We houden contact!!!

    Wilma en een knuffel natuurlijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Let go, let flow!

Een nieuw avontuur...

Recente Reisverslagen:

25 November 2009

Australia here I come!!

11 November 2009

Terug van weggeweest!

11 November 2009

Ff weer op Culdees...

11 November 2009

Bijzondere ontmoetingen in New Mexico.

11 November 2009

meer Canada
Delphia

Me on Pinnacle Mountain

Actief sinds 11 April 2009
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 31628

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2010 - 04 Oktober 2012

Being Home

27 November 2009 - 02 Augustus 2010

Total trust

06 April 2009 - 08 November 2009

Let go, let flow!

Landen bezocht: