Ff weer op Culdees... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Delphia Heijden - WaarBenJij.nu Ff weer op Culdees... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Delphia Heijden - WaarBenJij.nu

Ff weer op Culdees...

Door: Nancy

Blijf op de hoogte en volg Delphia

11 November 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

De reis terug uit de Vereningde staten was lang.Om drie uur snachts ben ik naar het vliegveld gebracht. Eerst van Albuquerque naar Phoenix. Paar uur wachten.... Toen naar Charlotte, North Carolina. Drie uur vliegen. Leuk gesprek gehad met mijn buurvrouw, uit Phoenix. Als ik daar weer ben mag ik bij haar couchsurfen. Ze werkt ook bij een luchtvaartmaatschappij en kan gratis vliegen. Ze mag ook tickets weggeven aan vrienden.... wie weet?! Paar uur wachten.. en toen naar Londen, 7,5 uur vliegen. Niet veel geslapen dus ik was erg moe toen ik daar om 6 uur s ochtends aankwam. Toen moest ik ook nog van Gatwick naar Heathrow met de bus. In de bus en op het vliegveld toen gelukkig wel wat geslapen. Mijn vlucht naar Glasgow was namelijk pas om 3.30!

In Glasgow ben ik eerst op bezoek geweest bij Sara en All die ik deze zomer op Culdees had leren kennen. Sara is een hele goede vriendin geworden en het was heerlijk elkaar weer te zien. Het was All's verjaardag dus zijn we ergens gaan eten. De volgende dag site seeing Glasgow. Het was echt Scots weer...regen! Had ik de laatste twee maanden niet veel gehad dus ik voelde me echt thuis gelijk..haha
's Avonds met Sara foto's gekeken en uitgebreid bijgepraat.

Zaterdags met de bus en trein naar Culdees, de community in Fearnan.
Onderweg, genietend van de bergen en de meren drong het tot me door hoe heerlijk ik het daar vind. Het voelde echt of ik weer thuis was. En tegelijkertijd voelde ik hoe ik zelf veranderd was in die twee maanden. Rustiger, zekerder en met veel meer vertrouwen. Ik verheugde me er op de mensen op Culdees weer te zien...

Wat er verder gebeurde... volgt later.

Want eerst heb ik een ander bericht.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Let go, let flow!

Een nieuw avontuur...

Recente Reisverslagen:

25 November 2009

Australia here I come!!

11 November 2009

Terug van weggeweest!

11 November 2009

Ff weer op Culdees...

11 November 2009

Bijzondere ontmoetingen in New Mexico.

11 November 2009

meer Canada
Delphia

Me on Pinnacle Mountain

Actief sinds 11 April 2009
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 31632

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2010 - 04 Oktober 2012

Being Home

27 November 2009 - 02 Augustus 2010

Total trust

06 April 2009 - 08 November 2009

Let go, let flow!

Landen bezocht: