Let the sun shine... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Delphia Heijden - WaarBenJij.nu Let the sun shine... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Delphia Heijden - WaarBenJij.nu

Let the sun shine...

Door: Nancy

Blijf op de hoogte en volg Delphia

13 Mei 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

We hebben zon!!! Eindelijk na al die kou en dagen regen is het dan eindelijk mooi weer. We hebben zelf buiten geluncht. Het uitzicht is hier waanzinnig mooi. Foto volgt binnenkort.

Veel gelegenheid om er van te genieten is er niet want ik maak lange dagen hier. Niets een lekker rustig weekje koken hoor. Voor 30 man koken, zelf broden bakken en zelfs eigengemaakte tofu, appeltaarten, salades enz. dat kost veel tijd.

Maar het is ook wel erg gezellig. Mijn koksmaatje Joke is een schat. Ze doet me erg veel aan mijn moeder denken. Ze komt ook uit Amsterdam en is net een paar jaar jonger dan mijn moeder. Ze is getrouwd met een Limburger. Ik ben opgegroeid in Limburg dus dat roept ook een hoop herinneringen op. Maar Joke zou zo een tante kunnen zijn.

Verder heb ik nog een hele bijzondere wandeling gemaakt met een van de cursisten. Heb hem 'ff' aangesloten op het kristalgrid. Verklaring volgt...

Oh ja, liggend op een steen, die onderdeel van een steencirkel is geweest, heb ik besloten hier op Culdees bunkhouse te blijven. Ben nog niet klaar hier...

Liefs en tot later...

Nancy

• 13 Mei 2009 - 20:46

Wilma:

We volgen je op de voet, spannend allemaal. Fijn dat je tijd neemt om dit weblog te vullen. Geweldig!!!

• 14 Mei 2009 - 06:14

Peter:

ja, van je moeder ben je niet zomaar af...

• 14 Mei 2009 - 08:47

Lex:

Hoi lieve Nancy,

Ik heb zojuist genoten van je beschrijvende verhalen én van je prachtige beelden. Ieder beeld zegt meer dan 1.000 woorden! Jouw ontvankelijke oog als levensgenietende fotografe weet zowel de ontzagwekkende panorama's alsook het ontroerende detail in het oog van je camera te vangen. Hier in Nederland geniet ik steeds opnieuw in het Nu van de kleurrijke schoonheid die de natuur van het 2009 voorjaar ons voortovert. En ook geniet ik intens van mijn schattig 3-jarig kleindochtertje Amélie, op wie ik zojuist weer twee dagen heb opgepast.

Liefdevolle groet,

Lex

• 14 Mei 2009 - 18:30

Brechje:

spannend....

• 15 Mei 2009 - 07:03

Marjolein:

Hoi Nancy,
    ik heb al een paar keer deze site bezocht en leer op deze manier ook veel over Schotland.
    René was ook vol van het land.
    Die keer, in september 2007, toe in naar Findhorn was geweest smaakte heel erg naar meer. Ik heb toe experienceweek gedaan en zat in Cluny, in Forres. We pendelde verder met klein busje zonodig heen en weer. (ik werkte een paar uur per dag, een paar dagen in de community in Findhorn zelf) Onzettend veel leuke mensen ontmoet. Jij hebt me nu al weer een paar mogelijkheden laten zien waar ik op mijn (nu nog denkbeeldige) reis evt. naar toe zou kunnen gaan.
    Ik hoop dat er veel mooie dingen op jouw pad komen.
    Groetjes,
    Marjolein

• 16 Mei 2009 - 20:37

Petra:

lieve nance, waanzinnig wat je allemaal meemaakt ik volg je op de voet, en ben heel trots op je. geniet van allses om je heen gr van mij en job